سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
محفل میلاد النبی ص

حوزه/ مراسم باشکوهی در مدرسه "ستی آف نالج"در شهر جیک آباد پاکستان به مناسبت عید میلاد النبی(ص) و هفته وحدت برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری « حوزه »، مراسم باشکوهی در مدرسه "ستی آف نالج"در شهر جیک آباد پاکستان به مناسبت عید میلاد النبی(ص) و هفته وحدت برگزار شد.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان خطاب به دانشجویان گفت : پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم رهبر و راهنمای بشر و پیام آور رحمت و مهربانی بودند، پیروان و محبان آن حضرت سعی کنند با منش خود پیرو واقعی ایشان باشند.

وی با بیان اینکه ماه ربیع الاول ماه وحدت بین مسلمانان است، مذاهب و نحله های مختلف اسلامی اعم از شیعه، سنی، دیوبندی، بریلوی، اهل حدیث را به وحدت دعوت کرد و از همه خواست که در عمل داعی به امت واحده باشند، تا قدرت‌های امپریالیستی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل از اختلاف آنان سوء استفاده نکنند و با تفرقه افکنی به امیال شیطانی خود دست نیابند.

همچنین رئیس منطقه جیک آباد، حجت الاسلام نذیر حسین جعفری در سخنرانی خود هفته وحدت را گرامی داشته و بر وحدت مسلمانان تأکید کرد.

وی اعلام کرد که به همین مناسبت قرار است مجلس وحدت مسلمین پاکستان، مراسمی برگزار کرده و در آن مراسم، شیعیان با بستن گلدسته و گلباران از دسته های اهل سنت استقبال خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha